Skupno število ogledov strani

petek, 16. januar 2015

OBČUTKI PRED ODHODOM

Zelo sem vesela, a malo tudi živčna. (Anja)

Jaz sem vesel in nekoliko nervozen. (Sebastian)

Občutek živčen, a  super. (Martin)

Moji občutki so živčni. (Fabijan)

Zelo sem nervozen in zelo vesel. (Jaka)

Vesela sem, da gremo v Dom Čebelica. Hura.
(Larisa)

Zelo sem vesela, da gremo v šolo v naravi, ampak sem malo živčna, ker gremo prvič.
(Lana)

Komaj čakam šolo v naravi. (Sara H.)

Nervozna, srečna in malo me je strah. (Sara Darinka)

Nervozen! Vesel! (Saša)





3 komentarji:

  1. Lepo, da se vsi veselijo....sam eni danes nikakor niso mogli zaspati...ne vem kako to???
    Mislim, da bodo jutri zvečer vsi lažje zaspali.....

    U Ž I V A J T E V S I S K U P A J !!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Živčni in nervozni, ampak mislim da boste boste preživeli nepozabne tri dni.
    Mi smo danes tudi težko zaspali, juter pa verjetno še težje.

    Lepo se imejte, in uživajte brez staršev.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Veselje pa tako. Res je bilo težko pričakovano. Mi pa smo zaspali in vstali brez vseh težav. Kar je sicer vsak dan večni problem. Mogoče bi lahko večkrat šli.

    Uživajte na polno.

    OdgovoriIzbriši